piątek, 19 grudnia 2014

DLACZEGO MATKA POSTANOWIŁA BLOGA PISAĆ...

Założyć bloga chciałam już dawno....
Szczególnie myślałam o tym będąc w czasie ciąży na zwolnieniu lekarskim, no ale jakoś się nie złożyło...
Kiedy urodziła się Julia nie miałam na nic czasu, doba była za krótka, w domu bałagan, zmywarka i pralka wciąż pełne, ale z czasem człowiek dochodzi do wprawy i teraz po trzech miesiącach wiem, że jednocześnie można gotować obiad, powieszać pranie, myć podłogę i bujać Julkę :) Więc jeśli tyle można naraz, to dlaczego i nie pisać bloga :)
bo....
1. Fajnie mieć jakąś odskocznię, kiedy dziecko śpi, a do tego usprawiedliwienie, żeby nie musieć sprzątać;
2. Sama szukałam inspiracji do prowadzenia zajęć z dziećmi na wielu blogach, więc dlaczego by nie podzielić się z innymi swoimi pomysłami;
3. Czasem ważne chwile umykają nam w gąszczu spraw, a warto do nich wracać - pisanie bloga daje takie możliwości;
4. Niektórzy są bardzo daleko i nie zawsze mają czas zadzwonić, więc mogą poczytać;
5. Bo Mąż namawiał mnie do tego już dawno :)

Oto tych kilka powodów skłoniło matkę do pisania....
Miało być głównie o  zabawach Julki i mamy,  ale czasem będzie też o matce, o ciekawych i dobrych książkach, inspirujących zabawach i zabawkach, no i trochę teorii pedagogicznych; w końcu matka pedagogiem kilka lat wstecz została :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz