poniedziałek, 25 maja 2015

JESTEM DZIĘKI TOBIE





Kochana Julio :)

To właśnie dzisiaj nasze pierwsze wspólne święto. 
W sumie, to powinnam napisać, że drugie, bo pierwsze obchodziłam, kiedy jeszcze siedziałaś w moim brzuchu :)
Dzień Mamy :) Mogę je obchodzić tylko dlatego, że jesteś TY :)
Pokochałam Cię od pierwszej chwili, od chwili kiedy dowiedziałam się, że pod moim sercem bije Twoje serce. 
Od początku czułam, wiedziałam, że będziesz dziewczynką :)
A kiedy po raz pierwszy zobaczyłam Twoje maleńkie rączki i piękne oczka, upewniłam się w przekonaniu, że wybrałam najlepszy zawód świata - bycie Twoją mamą :)
To dzięki Tobie uczę się na nowo każdego dnia... to Ty wyzwoliłaś we mnie pokłady cierpliwości, to dzięki Tobie nie jestem już perfekcyjną panią domu ;) to dzięki Tobie wiem, że woda do kąpieli nie może być za gorąca, a najlepsze obiadki to te, które sama Ci ugotuję, a nie gotowce słoiczkowe, za którymi nie za bardzo przepadasz. 
To dzięki Tobie zaczęłam wierzyć w swoje zdolności kulinarne :)
To dzięki Tobie wiem, że bez snu w nocy można też funkcjonować i to całkiem nieźle. 
To od Ciebie uczę się każdego dnia na nowo zadziwienia światem i jego pięknem.
To dzięki Tobie tak często się uśmiecham, to dzięki Tobie mogę czytać książki dla dzieci.
To dzięki Tobie i dla Ciebie mogę wymyślać szalone zabawy i zabawki. 
Uwielbiam te chwile, kiedy budzisz mnie, klepiąc moją rękę, kiedy razem robimy zakupy, chodzimy na spacery i wygłupiamy się. Polubiłam nawet układanie puzzli, które sukcesywnie roznosisz po naszym mieszkaniu.
Lubię ten czas, kiedy jesteśmy tylko TY i ja :)

To dzięki Tobie wiem, że moje życie ma sens :)
I każdego dnia dziękuję dobremu Bogu, że jesteś z nami :)
Że jesteś naszym CUDEM :)))))

Twoja mama :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz